piątek, 4 października 2013

OD CZEGO SIĘ ZACZĘŁO?

W skrócie moja historia z youtube'm.

Od czwartej klasy podstawówki, jak nie wcześniej zacząłem wraz z moim dawnym przyjacielem interesować się youtube'm. Nagrywaliśmy różne przeróbki, jednakże naszym marzeniem było stworzenie serialu, który zainteresowałby naszych widzów i poszerzył ich grono, lecz mimo paru prób zawsze kończyło się na pierwszym odcinku (niestety, ale nie ma już ich w internecie, a z chęcią bym to obejrzał). Serial miał być o dwójce przyjaciół, którzy zeszli na dwie inne ścieżki (dobrą i złą) i stali się wrogami. Cała seria miała nazywać się Separation Of The Soul (oddzielenie duszy), a do nagrania tego zainspirowało nas anime. Wszystko skończyło się dosyć szybko z powodu nauki i zajęć dodatkowych, a nieco później pójściem do innych szkół, co kompletnie spowodowało, że cały czas który spędzałem przed komputerem poświęcałem na granie. Tak minęła mi cała pierwsza klasa gimnazjum, aż w końcu postanowiłem zupełnie skończyć z graniem i poszukać innego zajęcia na kompie. W taki oto sposób poznałem ask.fm, który w pewny sposób mnie uzależnił i stał się dla mnie priorytetem. Co prawda, szkoda mi tego czasu, który spędziłem odpowiadając na odpowiedzi, ale wtedy pierwszy raz usłyszałem o vlogowaniu, kiedy pewna dziewczyna spytała się mnie czy nagrywam vlogi, po czym obdarowała mnie wiedzą w tym zakresie i pomogła mi zacząć.

Kto wie może gdyby, nie ona to byłbym zupełnie inną osobą?

Wiadomo początki były trudne i mimo, że minęło już około pół roku, ja nadal mam problem z mobilizacją do nagrywania i często mi się po porostu nie chce, ale to nie znaczy, że nie zrobiłem żadnych postępów, z których jestem naprawdę zadowolony

MAM NADZIEJĘ, ŻE NIE ZANUDZIŁEM WAS TĄ KRÓTKĄ HISTORIĄ I JEŻELI CIEKAWI WAS COŚ JESZCZE TO PYTAJCIE ŚMIAŁO




Siema jestem Dominik i nagrywam z Mikołajem jako Regular Jellyholic wchodźcie na nasze kanały i oglądajcie ;3 Nie będę się rozpisywał co do mojej historii z yt bo dopiero ją zaczynam pis joł!

Dobranoc ;)

2 komentarze:

  1. post naprawde świetny =)
    zapraszam do siebie: malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Początki zawsze są trudne ;/

    zapraszam do mnie www.my-life-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

muzyka