poniedziałek, 21 października 2013

SIEMA
W ostatnią sobotę zorganizowaliśmy dla was spotkanie ;) mamy świadomość, że wielu z widzów nie mogło przyjechać z powodu dystansu :( więc postanowiliśmy w te wakacje zorganizować spotkania z fanami, przynajmniej w większych miastach Polski, lecz na razie do wakacji skupimy się na naszym mieście (oczywiście nie zapominając o innych).




Na spotkanie nieco się spóźniliśmy, za co bardzo przepraszamy, ale musieliśmy wszystko omówić ;3 kiedy doszliśmy do mcd już na nas czekaliście <3 potem porobiliśmy zdjęcia (których jeszcze nie mamy) :c ale jak tylko dostaniemy zamieścimy je tutaj i na fb ;) a tu taka klatka z filmiku, który niedługo pojawi się na yt :)




+ Dziękuję wam za plakaty, żelki i wszystko co dla nas przynieśliście ;* już zajmuję się tłem do nagrywania  i czekam na resztę paczek, które wysyłacie z innych miast nie mogąc dostarczyć osobiście <3


A tu macie parę linków dzięki którym możecie nas znaleźć:

5 komentarzy:

  1. Tez tam bylam <3
    Czekam na kolejny zlot we Wro ;D

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tak blisko, a mnie nie było ;-;
    Czekamy na kolejne spotkanie we Wro! :D

    www.czarne-chmury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ohhh jak ja bym chciała na takie spotkanie pójść :)
    zapraszam do odwiedzenia bloga :)
    http://thejuliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwujemy jeśli tak to zacznij jak nie to przepraszam.
    http://julia-juuulia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejj czemu mnie nie było ;c Super filmiki ;D

    http://raspbberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

muzyka